30 Kasım 2011 Çarşamba

31 Day Challenge: Day 12 (Stripes Nails)

Çook çoook uzun süre aradan sonra 31 day manikürlerine devam ediyoruz. Temamız olan çizgili bir manikür ile karşınızdayım. Osmanlı renkleri gibi sanki aslında renkleri tam belli edemedim. Çünkü beyaz ışıkla çektim,gün ışığını bekleyemedim :) Buyrun.
Kullanılan Ojeler: Flormar 389 ve Flormar Supershine 50

Bu arada dünkü postumuza kaıtlımlarınız için teşekkür ediyorum. Birşeyler ters gidiyordu ki böyle birşey oldu. Umarım eleştirileri olumlu olarak duyabileceğimiz -kırmadan,aşağılamadan- postlarda okuruz!

4 yorum:

  1. Çok dandik olmuş yahu .

    YanıtlaSil
  2. adsız: güzelini yapda yayınlayayım ayrı post olarak :) bide adsız olarak yorum bırakmasan süper olurdun be,korkma yemem ! :)

    YanıtlaSil
  3. Canim karpuz cekti gorunce.

    YanıtlaSil
  4. renk uyumu çok güzel ya! =)

    YanıtlaSil

Tutmayın beni yorum yapıcam *\_-_-_/*