22 Kasım 2011 Salı

31 Day Challenge: Day 10 ( Gradient Nail)

Merhabalarr! Yine bir günlük aksamayla 10. güne geçmek çok üzücü. 10. günde Gradient Nail sanırım Türkçesi geçişli manikür yani renk geçişi :) Diğer bloglardan ilham alarak önce baktım sonrada kendim birşeyler oluşturmaya çalıştım.

Altta baz olarak Alix Avien 276 var,sonra yarısından fazlasına Gabrini M107 süngerledim,sonra ucuna Flormar 429'u süngerledim ve en son olarak tırnak ucuna ince bir şerit halinde Nemo 'nun bana hediye etmiş olduğu frankeni çektim. Toplam 4 geçiş olmuş oldu,bakalım sizce olmuş mu? :)




8 yorum:

  1. bence çok güzel olmuş, bu süngerlilerden ben de denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş =)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel olmuş tam bir deniz resmi
    madambfashion.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  4. uuuuu süper gibi biraz

    YanıtlaSil
  5. Süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

    YanıtlaSil
  6. Esra,MadamBfashion ve deniz çok teşekkür ederim :))

    nemo ve başak harikasınız :D :D

    YanıtlaSil
  7. gayet geçişli ve süper olmuş :D <3

    YanıtlaSil

Tutmayın beni yorum yapıcam *\_-_-_/*