28 Şubat 2014 Cuma

Katy Perry - Dark Horse Mani

Geçen hafta Sebibebi'nin Katy Perry- Dark Horse makyajını izledim. Buradan sizde girip izleyebilirsiniz. Son derece muhteşem bir makyajdı. ( Kendisi favori vloggerımdır.)  Tabi ben daha sonra videoya bakayım dedim, izlerken gözlerim Katy Perry'nin ellerine takıldı. Yabancı ablalarımız yapmış etmiş çoktan. Ben de yapmak istedim, buyrun. 
ps: Baş parmak benim uydurmam :)

Hi everyone!
I wanna introduce you my best Turkish make-up vlogger. She is amazing. Last week, I watched her make up video.  Her Katy Perry Tutorial is here . After I watched her make yp video, I watched to Katy Perry's video too. I like that. And I did ! :)
Enjoy!
ps: There is nothing in the video about thumb nail art. I made it up.









Opi- Frog in My Throat 
Orly- Skinny Dip
Wet n Wild Black
Orly French Tip Pointe Blanche


2 yorum:

  1. Çok güzel oluş! Özellikle küçük parmaktaki favorim oldu! *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet serçedeki normalde de kullanılabilecek kadar hoş ^.^

      Sil

Tutmayın beni yorum yapıcam *\_-_-_/*