9 Ağustos 2012 Perşembe

Ortaya Karışık ve Burdayım ! ^.^

Evet yanlış görmediniz ben yazı yazdım!
Merhaba!
Yaz okulu,sınavlardı,tatildi derken yaz sıcakları insanı nasılda hayattan bezdiriyor değil mi? Bkz: ben
Ama silkelenip ve bir şeyler paylaşayım dedim.

Bloga koyacağım ojelerini resmini çekip ilk önce Instagram'da paylaşıyorum. İnstagram kolajlı bir post olacak. Kısa kısada olsalar yazılarım devam edecek.

Essence: Choose Me



Essence Toffee to Go ve Make it Golden


China Glaze- Ring in the Red


Bir sonraki postta en sevdiğim neon oje CG Flip Flop Fantasy olacak :)

9 yorum:

  1. Tam ben bugün aynısını yapayım, post yazayım dedim ama tırnaklarım en kısa boyda, sürdüğüm ojeyi beğenmedim ve yine post yazamadım :/ En kısa zamanda o eski tempoma kavuşurum umarım:) Ring in the Red favorim <3

    YanıtlaSil
  2. sonunda yazdın ahahaha :D ben senin takipçinim bi aralar blogu bıraktı falan demiştim :(

    YanıtlaSil
  3. benimadımkırmızı: Biz bi üşengeçlik içindeyiz hayırdır bakalım :)
    Adsız: ehehe bırakmam ya her an oje içindeyim bloga koymayı alışkanlığada getirim olur ^.^

    YanıtlaSil
  4. Ojelerine bayıldım hele şu Golden olana benim de ojelerle ilgili blogum var takip edersen çok mutlu olurum canım :) http://myjoyfulnails.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. hani bir sonraki post hani neonlar :)

    YanıtlaSil
  6. Mürşide Akgül: Tabi ki de :) Teşekkür ederim :)

    Mia: Hemen yaptım post valla :)

    YanıtlaSil
  7. mavi tonlarındaki muhtesem gorunuyor..

    YanıtlaSil
  8. parfume jewels bir harika... testerların hepsini kullandım ve her koku birbirinden güzel ama en güzeli silky touch .. blogunu takip ediyorum ve bu seti istiyorum..:) her yerden perjum jewelsi takip edip paylaştım :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi de birbirinden asık olunası

    YanıtlaSil

Tutmayın beni yorum yapıcam *\_-_-_/*