28 Şubat 2012 Salı

Buradayım Bende :)

Herkese Merhaba!
Çok uzun zaman oldu bloga yazı koymayalı fakat tırnaklarımı ayarlamaya çalışıyorum ve çok kötü bir hastalık geçiriyorum. İyileştiğimde hemen burada olacağım. 31 Day'i bitirip doğum günü hediyelerimi göstereceğim :)
Bu önceden yapmış olduğum bir manikür. Tekrar görüşmek üzere! 



Fotografium Canon 600D profesyonel fotoğraf makinesi hediye ediyor! Yarışmaya katılarak Canon 600D , Manfrotto tripod ve Kata sırt çantası kazanma şansı yakalayın! Şuradan sayfasını ziyaret ederek yarışma hakkında diğer bilgilere ulaşabilirsiniz. Bol şans!

5 yorum:

  1. ovv mükemmel olmuşşş =)

    YanıtlaSil
  2. Cok hos olmus pek begendim :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun dileklerimle en kısa zmaanda yepyeni manikürlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Canım benim çok çook geçmiş olsun dilerim en kısa zamanda iyileşir dönersin, bol bol dinlen e mi?

    Tırnaklar yine şeker tadında tam yemelik, özellikle yeşilin tonunu çoook sevdim güzelim :)))

    YanıtlaSil
  5. Fluu: Teşekkürler canım :)
    Rococosh: Sağol canım :)
    Hilal: Teşekkür ederim geçti gitti sonunda anca :)
    Betwin Us: Çoook teşekkür ederim canım ya :)

    YanıtlaSil

Tutmayın beni yorum yapıcam *\_-_-_/*