21 Ekim 2011 Cuma

31 Day Challenge: Day 2 (Orange Nails)

Benim turuncu ojem gerçekten yokmuş. Yani Flormar'dan 2 tane ve bir tanede Gabrini 344 neon olanından varmış. Turuncu pek sürmediğimden olsa gerek ki zaten şu an tırnaklarımdada yok nedenini ise en sondaki pozdan anlayacaksınız :)
Kör edici bir neonlukta duruyordu pek fotoğraf makinesi beyaz ışık yüzünden çekemedi ama renkleriyle makinenin oynayıp birşeye benzettik :)
Not: En son fotoğrafta değişik birşey oldu,altına beyaz oje sürmüştüm kuruması zaman aldı sinirlendim :D



13 yorum:

  1. yaa.. hangi oje o? gabrini mi?

    bu arada neden çıkarırken öyle oldu? :/

    epey hızlı gidiyorsun bu arada.. :)

    YanıtlaSil
  2. hallowen olmus buuuuuuu :D

    YanıtlaSil
  3. O son foto nası öyle çıktı ya ? Üstteki turuncuyu kazımışsında alttan beyaz çıkmış gibi duruyor ?? :)

    YanıtlaSil
  4. :) sinirini çok iyi yansıtmışsın
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok yakışmış renk ama zor kuruması fena :(

    YanıtlaSil
  6. Son fotodaki olayı bend eyapıyorum sinirimi bozuyo kurumuyo bende hepsi,ni tıranklıyorum sinir oluyorum :)

    YanıtlaSil
  7. esra:gabrini canım,altına beyaz sürdüm baz olarak :)

    youknow: evet evet benimde aklıma gelmişti yorumlarda yazarım dediydim :)

    junkhead:çünkü altında beyaz oje var canım :)

    madamB fashion: hohoho kurumayan ojelere karşı sinirim var :p

    nemolatte: evet ya hem mat kuruyor bide parlat onu sonra bi daha kurusun,flormar spreyimde bitmişti :D

    irem: çok eğlenceli ama bence :)

    YanıtlaSil
  8. canım ojenin rengi güzel aslında da kurumaması kötü olmuş :D Benim de oje kurutucum bitti yaa ://

    YanıtlaSil
  9. Wow! Amazing orange nails! Love your style! Would you like to follow each other?
    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. ben renkten çok fotolara bittim :)

    YanıtlaSil
  11. Oppsiie :) son foto sabrın tükendiği nokta olmuş sanırım, ben manikür sonrası bozunca bazen böyle tırnaklıyorum kazırcasına sonra da asetonla siliyor başka renk sürüyorum canım ;/ turuncular çok güzel parlamış ama çıkmadan önce :p



    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  12. evet sabırsızım bazen ojelerde böyle oluyor :) ya da o an sinir oluyorum makine rengi çıkarmıyor diye canım :)

    YanıtlaSil
  13. canim ellerin tirnakllarin cok bakimli cok güzel

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

Tutmayın beni yorum yapıcam *\_-_-_/*