22 Eylül 2011 Perşembe

** China Glaze 2030 **

Hazır Türkiye altında altın çağını yaşarken bende bu ojeyle katılayım kervana dedim. Tam bir altın rengi. Bence tamamen folyo. Ülker'in çikolata kağıdını tırnaklarıma yapıştırmış gibi hissediyorum. Ben çok sevdim ve iyi ki bunu seçmişim dedim her sürdüğümde. Fotoğraflarda iki kat var aslında hafif kalın tek katla tam olur. Üzerine She siyah ojesiyle BPS disclerinden m76'yı damgaladım. Bence biraz mistik bir hava verdi ^.^




  

Şurdada çok güzel hediyeler var tık tıkkkk !

19 yorum:

  1. bencede mistik bir havası var yakışmış
    işaret parmağının ucunu biraz bozmuşsun sanki:)

    oje ile ilgili yarışma yapıcam dilersen beklerim bende bloguma;)
    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
  2. harika, harika olmuş. uyum süper, renk süper! (:

    YanıtlaSil
  3. sanki hafif bakırla karışık altın gibi geldi bana ama fotoğraf hilesi de olabilir canım :) Beğendim yani :D

    YanıtlaSil
  4. sen bir de bunu konad yaparken kullan =)

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim üzerindeki desenle çok otantik olmuş!

    YanıtlaSil
  6. yıldız: bozma değil bu oje çok folyo kıvamında olduğu için tırnaktaki tüm yüzeyleri belli ediyor o tırnağım bozuk öyle gözüküyor :) tabikide ziyaret edeceğim :)

    esra: sağol canım :)

    laldiller: bu külçe altınlar var ya tam onların renginde onlar bu renk,çeyrek kesmiyor beni külçe altın rengiyle katıldım kervana :D

    trincess: kıyamam ki ya ben bu ojeye ama :( sende görmüştüm harika duruyordu. belki bi kaç kez kıyabilirim :D

    benimadımkırmızı: çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. çok enteresan valla hoş :)

    YanıtlaSil
  8. i love both: the color and the stamping :-D

    YanıtlaSil
  9. Vallah harika bunları nasıl yaptığınızı birde video olarak ekleseniz aydınlanacağım vallaha cahilliğime verin:)

    http://dorelame.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. mia sağol canım :)

    nail crazy: thank youuuuu :)

    caseyas: http://www.youtube.com/watch?v=9F3SeeWXuAc burda güzel bir video var izlemeni tavsiye ederim,video çekemiyorum çünkü ben çekemiyorum :) teşekkür ederim bu arada

    YanıtlaSil
  11. Sedefli ojeler annelerimiz zamanında o kadar modaymış ki hala annemin ojeleri arasında bir adet bu renk bulunur. Ben böyle fümeye çalan sedefli ojeyi çok seviyorum, üstündeki süsleme ile çok güzel olmuş canım :)



    Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
    BeTwin Us
    ;)

    YanıtlaSil
  12. BeTwin Us:Bende bazı sedefli renkleri seviyorum,klasik türk kızları gibi "ıyy sedefli oje mi" demiyorum. Ama bu renk harika ötesi tamamen folyo ve sedeflilere pek benzemiyor,çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  13. süpermiş gerçekten, bu markayı nerde bulabilirm peki;)

    YanıtlaSil
  14. Ben Eminönü'nden 15 tlye aldım. Ama Tanaçan Kozmetik var onlarda internet sitesinde satıyorlar.
    www.tanacanmarket.com buradan bulabilirsin canım :)

    YanıtlaSil
  15. yaa bu şekilleri nerden aldın bana söylermisinnnnnnnnn lütfen
    arıyorum arıyorum bulamıorum :/

    YanıtlaSil
  16. www.bornprettystore.com dan aldım ben daha ucuz oluyor fakat muadil bu discler.
    www.yakaladinyakaladin.com'dada satılıyormuş ilk burdan deneyebilirsin istersen fiyatı falanda süper :)
    İstersen özgürce pazarlama var ordanda alabilirsin fakat bu diğer söylediklerime göre daha pahalıdır ama orjinaldir.

    YanıtlaSil
  17. ayhhh çok teşekkür ederimmm.

    müthiş oldu aldım bileeee:))

    YanıtlaSil
  18. It looks quite sophisticated, very chic.

    YanıtlaSil

Tutmayın beni yorum yapıcam *\_-_-_/*