9 Nisan 2011 Cumartesi

Oje Delisi'nden Hediyelerim :)

Kazanmış olduğum hediyeler benim yüzümden anca şimdi elime geçti :) Oje Delisi çok ince düşünceli ve çok nazik. Zira Güzellik Fuarında neden bu kadar memnun kalıp beğendikleri belli oldu :) Kargoya birşey olmaması içinde o kadar sıkı sıkı paketlemiş ki açamayacaktım neredeyse :D Ama hepsi kargonun başına birşey olmaması için ince düşünmesindendi. Çok güzel 8 pastel ojem,3 nail stickerım,bir mini manikür seti ve 2 tane törpüm oldu :)
Kendisine buradan tekrar teşekkür ediyorum :)
(birde ojeler ve stickerlarla güzel manikür denedim o da yarına :)  )


-Fotoğrafları ayarlayamadım :/ -

6 yorum:

  1. Güle güle kullan :D Açık renk olan pastel 54 numara mı? Bu gün aldım yarına yazı yazmayı düşünüyorum. Kesinlikle çok güzel bir renk:D

    YanıtlaSil
  2. Evet 54 açık pembe ondan bir koyu 52 numarada orada. Ama 54 renk vermiyor sanırım yani French pembesi o.
    Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. çok gusel çok begendım hepsını kullanmalıyım bencee :D

    YanıtlaSil
  4. Sen varya sen sanki kullanmıyorsun :))

    YanıtlaSil

Tutmayın beni yorum yapıcam *\_-_-_/*